Hamilelik sırasında yediklerinizi ve içtiklerinize özen göstermeniz gerekmektedir. Hamilelik esnasında günde 4 fincandan fazla kahve zararlı olabilir. İsveç te yapılan 1 araştırma, günde 4 kupadan fazla kahve içmenin hamileliğin başında çocuk düşürme riskini 2 katına çıkardığını ortaya koydu.
Kadınların kahve, çay ve kolalı içeçiklerden aldıkları kafein miktarının araştırıldığı, bunun yanında hamilelikte risk faktörleri olan sigara, yaş, daha önceki düşükler ve sabah bulantılarının da dikkate alındığı ifade edildi. Araştırmanın sonuçlarının, New England Tıp Dergisi nin bu haftaki sayısında yayımlanacağı bildirildi.